lørdag den 7. september 2013

Leropgave



Så er jeg startet på leropgaven. Jeg har ladet mig inspirer af et produkt, som jeg har set i IKEAs katalog, fordi jeg synes, at det så fedt ud :O). Jeg fandt en plexi-plade frem, en kagerulle, en kniv, en tallerken og en lille stage til fyrfadslys. Så begynder jeg:


En klump skæres af.

Der æltes med let hånd.


En tallerken bruges til at skære rundt om.

Sådan.

Der laves huller.

Kniven bruges til at skære leret ud.


Kom til at se, at 4 huller var bedre end 2, der bruges et glas.

Plexi-glas duede ikke, leret sad fast - så op på et bræt med det.

Et æggebæger bruges til at lave huller med, hullerne var ikke ok endnu.


En lille vase var perfekt til at lave hullerne med.


Så skal de bare tørre - kan man se hvad de er? :O)
fortsættelse følger............



















2 kommentarer:

  1. kæmpeknapper m. ekstra hul til ophæng!? :O)

    SvarSlet
  2. Ja, det er det Mette :O) de skal bare lige brændes, glaseres og forsynes med snor i alle huller....

    SvarSlet