mandag den 15. juli 2013

Museumopgave



Mandag den 15-07-2013



Så har jeg fået bearbejdet gårsdagens indtryk. Jeg har taget en masse billeder og vil nu vise dem her på bloggen, hvor der vil være en lille tekst ved hver :O)

Vi kom først ind i en lille forhal, som vi gik igennem og videre ind i museet og ind til højre, hvor der er en butik med alt muligt dansk design, såsom Kähler vaser m.m. Her købte vi billetter og jeg kom ind med studierabat (ret sejt ;O)).

Det første jeg fik øje på var disse fine blomster i en vase.

Nej, det er det så ikke, det er kødstykker, der er hængt på en gren.

Hele forrådnelse-processen er afbilledet på disse motiver.


Det havde jeg ikke set med det samme, først da jeg havde gået forbi billederne et par gange, så jeg hvad det reelt var. Dette kunst værk er lavet af en italiensk kunstner ved navn Marco Evaristti, ja, det er ham med guldfisk i blenderne.


Dette er meget makaber kunst efter min mening, men det skulle vise sige at blive være.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar