lørdag den 20. juli 2013

museumopgave den kreative del




Efter på besøget på TRAPHOLT har jeg gået og tænkt meget på, hvad der havde inspireret mig til at lave noget kreativt.- jeg har fortalt alt og alle der gad at høre på mig om min oplevelse på museumet, så det må virkelig har sat nogle tanker igang hos mig og måske andre.

Inden jeg gik i gang med det kreative ,var der  2 ord, der hele tiden kørte rundt i hovedet på mig og det var: "smukt" og "er det kunst eller er det bare mig" ok, det var lidt flere ord ;O. Men med de 2 ord ville jeg lave noget smukt med et strejf af "er det kunst? så her er det, hvad jeg er kommet frem til:


2 lærreder og acrylmaling.

Først var det brunt, men det var for lyst!...

Så kom knapperne frem.

Klar til billedcollage.

Der skal en tekst på.

Sådan så den først ud inden det hele blev limet fast.

Sådan endte det med at blive, lidt sjovt.

Det færdige resultat :O)



                              En meget spændende process hele vejen igennem!.......
  
Tina 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar