mandag den 19. marts 2012



                                            Fedtkridt opgave - billedeserie fra bogen



Billedserien handler om en lille ugle, der står op om morgenen - spiser morgenmad - lige laver de glemte lektier - cykler afsted til skole med sin cykelhjem - mm



  
Her sidder ugle i køleskabet. Jeg har brugt fedtkridt (de knækkede hurtigt og smittede af på bordet)




På disse 2 billeder er der brugt farvekridt. På det nederste har jeg tegnet en cykel. Jeg har valgt at holde igen med fedtkridet.




På det nederste billede, har jeg brugt palietter.




                                    


                         
                                   Her har jeg klippet mønstre ud fra ugeblade for at give billedet en anden effekt.




                                          Hilsen Tina :O)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar