mandag den 5. marts 2012

                                                               Biotop den 05-03-2012





I dag var temperaturen på 2 grader  og overskyet. Jeg ledte efter dyr - jeg kunne se en masse fugle, men hver gang jeg kommer nærmere fløj de ;O), så derfor ingen billeder af en fugl. Der var solsorte og musvitter. Vintergækkene er ved at komme mere frem, men der er ikke blomster på endnu.

På billedet kan i se, at der er mange muldvarpe i området.......


SÅ langt er vintergækkene kommet frem...........



Knopperne er klar til at springe ud..........



Det bliver dejligt og flot, når der kommer blade på træerne..........



Vandet er klart, men sikkert koldt..........








I et træ, hvor der er en revne, er der nogen, der har mast en dåse ind......istedet for at smide det i en affaldsbeholder :O(












                                                                       Hilsen Tina

4 kommentarer:

  1. lige det med dåsen.. jeg tror ikke det er affald.. men en geocash(staves.) næste gang kan du tage den ud og og kikke i den der burde ligge en lille rulle med papir..og på den stå en masse navne og datoer..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dit svar - så har jeg lige lært noget nyt :O)

      Slet
  2. Hej :O)

    Hvad bruges den til?

    Tina

    SvarSlet
  3. den korte forklaring er at finde den..
    kordinaterne+ en lille tekst som ledespor er langt ind på en hjemmeside..
    så tar man kordinat sættet og ligger ind på ens gps også går man ud og finder den og skriver sit navn på listen+ ligger en note ind på siden om at man har fundet den.

    SvarSlet