onsdag den 22. februar 2012

                                                        Her ser i min trykopgave :O)




At skær i lenolium er ikke svært, men jeg kom dog alligevel til at skære mig i fingeren, så husk altid at have plaster klar......;O)





Jeg har i mit lonoliums - tryk fremstillet et træ. Der er en del træer omkring min biotop. Så den er klar til at blive trykket næste gang vi mødes.

Så kom turen til Zink opgaven. Det er lidt sværer, da der skal trykkes hårdt.


Jeg har lavet en fisk, der svømmer i vand, da der er en bæk, der går igennem min biotop.






                                                                        Hilsen Tina

8 kommentarer:

  1. Det er du da sluppet ret heldigt fra! Det ser dælme godt ud, det du har lavet. :-)

    SvarSlet
  2. Tak John

    Det er sødt af dig :O)

    Hilsen Tina

    SvarSlet
  3. det ser godt ud.. jeg skar mig også ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde Camilla :O)Ja, av det gør ondt.....;O)

      Slet
  4. rigtigt godt gået:-), det ser rigtig godt ud..

    SvarSlet
  5. dejlig aktivitet;O) øv, dig i at tage billeder så de ikke reflekterer - fotgrafer dem 'lige på'...;O) HUSK skærepladen, så man undgår at snitte fingrene til plukfisk;O)

    SvarSlet