fredag den 10. februar 2012

                                                       Mit Biotop sted
      
                                                        Tina Sørensen



Ligger i Starup i en lille skov, hvor der går en cykelsti tværs igennem.

Her er en lille bæk - en bro og træer.  Jeg tog mit kamera med - klokken var godt 8.00. Temperaturen var - 10 grader, fuglene fløjtede om kap. Stedet bliver brugt af skolebørn, hvor de studere livet i og omkring bækken. I vinters satte de fisk ud, for at se om de kunne yngle. Jeg synes det er et rigtig godt sted - så følg med på min blog :O)

                                                           Hilsen  Tina


3 kommentarer:

  1. Hej Tina, det ser jo ud som noget jeg har set før, på mine gåture med mand ,børn og hund. glæder mig til at se mere:)

    SvarSlet
  2. Hej Tina

    Fint du har fået fundet dig en biotop - og lagt fotos på bloggen...

    Vh Ida

    SvarSlet
  3. Hej Tina
    Hvad mon der gemmer sig under sneen, nu hvor den er smeltet? Har du fundet tegn på dyreliv? Men der er sikkert flere indlæg på vej ikk'?

    Vh Ida

    SvarSlet